Četvrti dan Inweek-a na Fakultetu za tehničke studije rezervisan je za smjer Grafičkog inženjerstva i dizajna. Tema današnjeg panela bila je „ Put do uspješnog dizajna/dizajnera“. 

Učesnici panela bili su :

 

  • Mr. Aldin Obučina – viši asistent na Fakultetu za tehničke studije UNT
  • Saša Ostojić – Creative/Art Director GRID Studio
  • Emir Durmišević – Ilustrator, koncept i karatker dizajner, 2D/3D animator https://www.artstation.com/emird
  • Ana Lukeda – Grafička dizajnerica i fotografkinja – Creative Director Anna Lukenda MOA baggeek
  • Ljubomir Todorović – Art Director & Co. Founder Yan Todor

 

Moderatorica: prof. mr. Alisa Čaber – profesorica na Fakultetu za tehničke studije UNT.

 

Ova struka obrazuje buduće inženjere grafičkih tehnologija i dizajna za rešavanje sve složenijih zadataka koji prožimaju sve faze ciklusa grafičke proizvodnje. Od prvog koraka oblikovanja i projektovanja grafičkih proizvoda preko njihove efikasne i kvalitetne izrade uz uvažavanje ekoloških postupaka proizvodnje u cilju povećanja stepena reciklaže i ponovnog korištenja svih materijala.

Na današnjem panelu učesnici su govorili o svom životnom putu na polju dizajna te značaju formalnog i neformalnog obrazovanja iz ove oblasti. Naglasili su da je od izuzetnog značaja sva dodatna edukacija i usavršavanje koje je potrebno dizajneru kako bi njegov rad bio što bolji. Također govorili su i o javnom eksponiranju vlastitih radova. Ovi respektabilni dizajneri dotakli su se i pitanja koja se svakodnevno nameću kada je u pitanju ova branša, a to su uglavnom pitanja koja se tiču načina kako povećati potencijal pronalaska posla, kako pronaći poslodavca i zaraditi od svoje kreativnosti.

U sklopu panela predstavljen je javni konkurs/natječaj na temu „Kako ko vidi dizajn u budućnosti?“, o čemu uskoro donosimo više informacija. Panel diskusiju možete pogledati na https://www.facebook.com/fts.unt.ba/videos/701980693948502/?epa=SEARCH_BOX.

 

Ukoliko ste propustili današnji panel, možete ga pogledati na facebook stranici Fakulteta za tehničke studije .